Framtiden.

Hey<3
Tänkte slänga in ett inlägg om bloggens framtid ;) Vet inte riktigt om jag kommer satsa på denna bloggen utan det får vi se men tänkte kanske starta ny blogg till hösten när skolan börjar och så (nu på sommaren är det ju skönt att inte behöva sitta inne vid datan för mycket även om jag gör det :P)
Den bloggen kommer mest va till för att jag ska kunna skriva av mig och för mina vänner som jag kanske inte träffar så ofta och som kanske vill veta vad jag gör och lite sånt och självklart för alla andra som vill läsa om mitt liv :) Men det får vi la se till hösten. Än sålänge är det denna bloggen som gäller om jag skulle göra nåt inlägg.
Just nu är jag i sommarstugan (bloggar från min dator med mobilt bredband som vi har köpt).
Vädret är väl inte det bästa men badade iallafall igår och massa förra veckan när det va superbra väder<3
På fredag åker jag till ett ställe som heter sjötorp med min familj och 2 andra familjer. Vi ska vara där över helgen och hitta på massa skoj tillsammans :) Sen är det ju inte så jättelångt kvar tills skolan börjar och då får vi ju som sagt se vad som händer med bloggandet, denna bloggen och massa annat. Nu ska jag bara ta det lungt och njuta av tiden som är kvar på sommarlovet men håll koll här på bloggen för jag kommer att skriva om och när jag skapar en ny blogg eller om jag fortsätter här eller lägger av helt och hållet så ses ;)<3
Bilden är tagen i sofieros slottsträdgård. Vi var där förra veckan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0