Friday.

Hey<3
Tänkte slänga in ett litet inlägg nu :)
Det är ju fredag idag och det betyder att det är helg snart då<3 Ska bli asgött med lite vila och det blir faktiskt inte nån fotboll alls för mig i helgen, dock blir det tennis på söndag iallafall. Har missat alla träningar hittils denna terminen :P Nytt rekord typ?
Har varit ganska så mkt denna veckan i skolan ändå fast vi hade studiedag i tisdags :)
Har haft 2 prov (viktiiiiga!) denna veckan. Igår började vi på vårt slutprov i historia för hela sjuan och idag hade vi resten och idag hade vi även svenska gramatikprov. Så det va riktigt skönt att få en paus från plugget i tisdags och ha studiedag. Åkte in till stan med några kompisar då. Det blev shopping och lunch på Mc<3 Fick med mig några småsaker hem men är ändå nöjd. Om några timmar har jag piano och sen ska jag ha lite fredagsmys och bara chilla<3
Just nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik, chattar på skype och bloggar då :)
Funderar faktiskt på att börja blogga lite smått ;) Typ slänga in ett inlägg lite oftare och så men ändå inte känna nån press att uppdatera fett mycket varje dag och sånt. Vi får la se :P
Här får ni en bild så ses vi kanske nån gång snart<3
Bye<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0