Mer än så säger jag inte...

Hej på er<3
Tänkte skriva en liten komentar om matchen jag spelade innan idag...
Första halvlek gick det rätt bra och vi klarade oss bra och så. I början av andra halvlek gick det väl hyfsat och så. MEN ju närmare slutet kom så gjorde vi fler och fler misstag och det var det dom vann på. Mer än så säger jag inte, men bra jobbat tjejer.
Nu ska jag chilla tills det är dags att sova vilket blir hyfsat tidigt idag eftersom det är skola imorrn. (Slutar tidigt så satsar på att uppdatera när jag kommer hem, kanske gör ett inställt också?)
Funderar på att fixa en bättre header snart eftersom den jag har nu är ett tema som finns på blogg.se och därför kan alla som vill ha den. Själv tycker jag det är roligare med något personligt så ska försöka fixa nåt snart ;) Själv är jag inte så bra på header/design till blogg men kan ändå hyfsat så jag får se om jag gör själv/ber en kompis/köper. Ska iallafall töma kameran snart så jag har lite mer färska bilder, både på mig själv och annat (är inte lika kul att lägga ut webcambilder)
Skriver kanske nåt mer inlägg ikväll innan jag lägger mig, tills dess får ni en naturbild jag tog för ett tag sen ;)
Bye<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0