Yoooo<3 Svea här ;)

Hejsan :) Jag skapade denna bloggen för att kunna skriva av mig och sådär. Sen om jag får massa läsare får vi väl se sen. Först och främst är detta min personliga dagbok och kallender för mina kompisar om dom undrar vad jag gör/ska göra. På mina före detta bloggar så har det alltid slutat med att jag tröttnat och lagt av och sen bara bloggat nåt inlägg och sen slutat tills jag fått för mig att skaffa ny blogg. Jag kan inte LOVA att jag har förbättrat mig inför denna bloggen men jag ska göra mitt bästa för mer kan man ju inte göra... ;)
Innan jag avslutar detta inlägg tänkte jag att om du nu kommer ny här till bloggen och börjar läsa så måste du ju veta lite om mig.
Svea som jag kallar mig här i bloggen är ju inte mitt riktiga namn utan jag heter Linnea men Svea är mitt smeknamn som jag fick pga att jag alltid har Svea-mössa när det är "säsong" och lite andra klädesplagg med märket Svea<3 (Ett av mina favvomärken) Så till slut fick jag smeknamnet Svea av mina kompisar<3
Jag är iallafall 12 år och fyller 13 i maj, mina intressen är att spela fotboll, tennis och piano och såklart att vara med kompisar och annat kul :)
Nu vet ni iallafall lite om mig och hoppas att jag inte kommer tråka ut er med tiden utan att jag får behålla alla läsare<3 (Om jag nu har några)
Kommer uppdatera mer sen^^
Nu vet ni hur jag ser ut också ;)
Bye<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0