Right now.

Just nu är jag innen i en period där jag läser ganska mycket men känner också att jag just nu är väldigt osocial även om jag träffar min familj och kanske någon annan varje dag. Känner att jag har mindre lust att blogga och träffa andra människor just nu. Just nu vill jag bara ta det lungt och läsa eller nåt sånt. Men det ska jag ta och ändra på snart för annars kommer jag typ skaffa mig det trökigaste liv man kan ha tror jag nog... Så sociala världen here I come! Facebook nästa typ :P
Idag är det för sent att göra något åt saken men om någon jag känner har lust att träffas imorrn så messa mig, ska bara gå och sätta på min mobil först ;P
See ya later<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0