2-0 Spanien :)

Hey<3
Kollar fortfarande på fotboll :) Det står 2-0 till Spanien<3
Tänkte se klart matchen och sen lägga mig och läsa ;) Imorrn går jag iallafall upp kl 9 igen så jag får inte lägga mig försent. Har börjat känna lite att alla inlägg börjar bli lite samma.... Vad vill ni ha mer av och hur ska jag variera inläggen? Själv tycker jag inte att jag är så bra på att skriva deepshit inlägg så det är redan struket från listan. Kanske frågestund eller ett inlägg med mycket bilder eller nåt?
Ni får gärna komma med förslag :)
Ska se klart matchen nu, kanske kommer ett godnattinlägg sen ;)
Bye<3
(En bild som jag iallafall tror att ni inte har sett ;) )


Kommentarer
esther

fin bild:)

2012-06-15 @ 12:29:38
URL: http://zuccini.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0