Alone in a big house.

Hey<3
Karin har gått nu. Hon behövde va hemma vid två för att hon skulle göra nåt med sina bröder eller va det nu va så nu är jag ensam. Pappa sa att han skulle komma hem tidigare idag. Då ska vi antagligen begrava hamstern... Sen tänkte jag fråga om vi kan åka till Media Markt och köpa ett stativ till min kamera :) En bra sak idag iallafall<3
Imorrn är det ju midsommar så då får jag se hur uppdateringen blir. Ska till några kompisar men jag kanske kan använda deras nätverk och blogga från iPoden om det nu funkar. Tror inte jag tar med mig datorn nämligen. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske kolla lite bloggar, gå in på facebook eller nåt annat. Jag får se iallafall.
Bye<3
Bilden är tagen för nåt år sen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0