Dag 1- Mina favoriter

Nu är det dags för dag 1 och mina favoriter. Här kommer en lista med favoritsaker, favoritaffärer allt möjligt :P
 
Favvoaffärer: Gina Tricot, HM, Media Markt, det är iallafall dom där jag köper mest och dom som jag verkligen gillar, sen finns det ju många mer :P
Favvoplatser: Sommarstugan och min säng typ :P
Favvofärg: Det borde stå favvofärger för mina favvofärger är turkos och rosa<3
Favvobloma: Vitsippor för att när dom kommer är det vår och Linneablomma för att jag heter Linnea <3
Favvoprogram: Just nu är det nog Hawaii Five-O och Top Model All Stars men sen följer jag ju andra program också ;)
 
Hoppas ni är nöjda så kommer dag 2 imorrn ;)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0