Dag 2- Friends

Hey<3
Nu kommer dag 2 som ska handla om vänner.
Vänner kommer och går men vissa kvarstår. Har haft många bra vänner som jag sedan insett kanske inte va en så bra vän eller att vi kanske inte passade så bra ihop? Men life goes on, du har ju fortfarande kvar massa andra vänner och chansen att hitta nya<3 Just nu har jag ju mina 2 bästisar Hanna och Rebecca som jag kommer hålla lite extra hårt i nu efter sommaren när vi ska byta skola och det blir nya klasser och allt det där. Men sen måste man ju se sig omkring och hitta nya vänner men även hålla kontakt med bästisarna och kanske några från den gamla klassen och allt det där ;) Men jag vet att om jag vill.... Så kan jag få det att funka<3
 
Hoppas ni är nöjda med denna dagen, dag 3 kommer imorrn ;)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0