Dag 3- SAKER jag inte kan leva utan

Hey<3
Nu är det dags för dag 3- Saker jag inte kan leva utan.
Innan jag börja med en liten lista tänkte jag förtydliga att det är SAKER det handlar om och INTE personer.
Okey, nu när jag har klargjort det så kan jag börja ;)
 
Saker jag inte kan lrvs utsn:
Min dator<3- Kan seriöst inte leva utan en dator :P
Min telefon!- Även om jag inte har den bästa mobilen så måste man ju ändå kunna ringa och smsa massa människor ;)
Min kamera<3- Okej då.... Jag kanske kan leva utan den men jag älskar ju att fota så mitt liv skulle blir mörkt och trök utan kamera<3
Min säng!<3- Man kan ju inte leva ett liv utan sömn och jag älskar min säng så nej.... Den kan jag inte leva utan!<3
 
Hoppas ni är nöjda, dag 4 kommer imorrn ;)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0