Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge :P

Hey<3
Har precis ätit keeeeebabrulle<3 Nu är jag proppmätt och sitter i soffan och väntar på att Spanien-Frankrike ska börja :P Heja Spanien!<3 Har suttit ett tag nu och förberett en sak som kommer komma ut när jag åkt till sommarstugan :) Så ta det lungt bloggen kommer uppdateras även om jag inte kan uppdatera så ofta ;)
Sen har ju jag och Becca gjort en till film :) Det är uppföljaren till "En rolig film" så den är nice :D<3 Tyvärr kommer inte ni få se den idag utan den kommer komma ut i ett inställt nån gång när jag är på landet så att ni har något att se fram emot ;)<3 Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge :P
Nu ska jag ta och fixa några små inlägg till innan matchen börjar så det blir nog bra :) Och jag kan ju säga att det inte blir såna där inlägg där jag skriver vad jag gör/ska göra ;) Kan ju inte veta det nu några dagar i förväg :P Så då blir det ju ännu bättre inlägg<3 Vi får väl se iallafall ^^ Nu måste jag börja så jag hinner innan matchen :)
See ya later<3
Midsommarstången<3


Kommentarer
Anna - Ryttare

Hej!
Det skulle vara gryyymt snällt om du ville rösta på mitt foto i hööks tävling.
direkt länk -> http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/4404/5db3e9caccd26727d9575014aceeac096c99c2a5/
Och om du har röstat och kommenterat på min blogg vilket nummer du blev, så får du en länkning på min blogg när tävlingen är avslutad!
Kram, Anna ♥

2012-06-23 @ 22:43:43
URL: http://annasylves.blogg.se
Anna - Ryttare

Hej!
Det skulle vara gryyymt snällt om du ville rösta på mitt foto i hööks tävling.
direkt länk -> http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/4404/5db3e9caccd26727d9575014aceeac096c99c2a5/
Och om du har röstat och kommenterat på min blogg vilket nummer du blev, så får du en länkning på min blogg när tävlingen är avslutad!
Kram, Anna ♥

2012-06-23 @ 22:43:51
URL: http://annasylves.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0