Det exakta schema.

Hey<3
Tänkte berätta det exakta schemat för denna underbara midsommarafton<3
Först kommer vi till våra kompisar. Efter en stund så äter vi lunch om jag minns rätt :P Sen tror jag vi äter efterrätt också :P Sen åker vi iväg till ett midsommarfirande med midsommarstång och allt sånt där ;) På kvällen brukar vi grilla men innan det brukar vi ibland köra nån sorts 5-kamp i lag :) 
Sen åker vi hem mitt i natten nån gån ^^
Ungefär så ser min midsimmarafton ut, hur ser din midsommarafton ut?<3
Bye<3
(Tidsinställt)


Kommentarer
Marina

Sv : Följer dig nu :) Blev nr 34. Följer du mig ??

2012-06-22 @ 13:38:04
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Melissa

Söt blogg, följa min ? :)
Följ mig via bloglovin och kommentera att du följer mig så följer jag dig tillbaks !
Just nu på bloggen: rösta fram min nya bakgrund, video inlägg, midsommar och en massa andra roliga
inlägg ! Kika gärna in på :
www.createdbymelissa.blogg.se
Och lämna gärna en kommentar & följ mig via bloglovin! Ha en bra dag !

2012-06-22 @ 14:41:43
URL: http://createdbymelissa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0