In my head.

Allt bara flyter på och så händer det och så händer det.... Har ganska blandade känslor nu. Imorrn är det midsommarafton och det betyder att jag snart drar till sommarstugan vilket är sååååå skönt. Behöver verkligen komma ut på landet och bara vara. Har ju inget husdjur att sköta om längre vilket är både sorgligt och lite skönt. Inga måsten varje dag men heller ingen lite söt krabat som tittar ut och springer runt när jag sitter och spelar piano.... Klasslistorna borde komma snart. Ska bli riktigt spännande men det kan ju också bli en ren besvikelse?. Allting rullar bara på samtidigt som att det händer rätt mycket saker. Bloggen flyter väl på men inläggen känns ofta värdelösa. Tar paus från fotbollen när jag är i sommarstugan och sen kommer jag hem på fredagen för att spela match och sedan återvända till sommarstugan för att vara där en vecka till fast med mormor och 2 av mina kusiner<3 Kompisarna läggs åt sidan när jag är på landet men när jag väl är i stan försöker jag va med dom. Det är bara saker hit och dit men ändå flyter allt på. Vet inte riktigt om jag ska våga sätta stopp för detta eller om det bara är att hänga med ett tag? Det är liksom sommarlov nu och jag vill bara ta det lungt hänga med gött folk va på landet men ändå få lite egen tid. Jag känner iallafall att jag måste ta tag lite i bloggen och tänka igenom varje inlägg lite mer så det inte bara blir ren skit alltihop. Alla inlägg just nu består liksom om vad jag gör eller ska göra eller vad jag gjort och lite sånt. Det funkar inte i längden, det vet jag liksom. Det måste finnas det där lilla extra också inte bara massa onödig skit. Jag känner att jag inte riktigt hittat det där lilla extra att skriva om just nu. Nästan inget som händer är värt att skriva lite extra om. Mitt kärleksliv är inte så händelserikt piano och tennis har jag lov från nu och fotbollen finns det inte så mycket att skriva om. Sen mina nära och kära vill jag ju heller inte hänga ut för mycket här på bloggen heller. 
Har ingen aning om ni typ gillar såna här inlägg men detta inlägget känns nästan också som ren skit. Bara skrivit om massa stuff huller om buller. Orden och meningarna hänger liksom inte ihop. Jag vill inte ta paus från bloggen nu. Det är nu det ändå går bra fast ändå inte...
Måste bara hitta nåt intressantare att skriva om. Och jag måste verkligen börja leta nu.
Blir superglad om ni läsare kommer med förslag i en gullig liten komentar<3
Nu måste jag ge mig ut i världen och leta ;)
Bye<3
Just a random pic.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0