In my shoppigbag.

Hey<3
Är hemma nu och tänkte visa upp vad jag fick med mig hem ;P
Hittade faktiskt en bra dataväska/fodral :)

Svart och enkel med en ficka där fram, bra ställe att lägga laddaren på :) Så jag är nöjd<3 Köpte den på Media Markt för 200 kronor om det är någon som vill veta ;)
Köpte ett par svarta skor från Stadium också :) Har redan såna men mina är trasiga och dom va så bra att jag tyckte det var värt att köpa nya :) Tyvärr orkar jag inte lägga upp en bild på dom (det är lite svårt att ta bild med webben och orkar inte göra på nåt annat sätt just nu). 
Köpte även lite smaskig choklad :P

Den är från Lagerhaus och det står frukost, lunch och middag på den :P Den är supergod<3

Hihi ^^<3
Nu ska jag ta och föra över bilder från min gamla dator så ses sen<3



Kommentarer
vendela

Söker nya bloggar att läsa så om du vet en bra eller har en egen bra blogg, kommentera inlägget "bloggar sökes". Bästa bloggen får en länk och en text om varför den är bra. kram!

2012-06-16 @ 23:34:06
URL: http://vendelastertman.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0