Long day.

Hey<3
Kom inte hem förens nu faktiskt :) Dagen idag har varit ganska lång men rolig<3
Det börja med att jag gick ner till Lollo, sen gick jag hem och åt. Efter lunchen gick jag ner till Lollo och så gick vi tillsammans till Becca. Där bytte vi om och fixa hår och lite sånt ;) Sen gick vi till stället där vi skulle filma och så. Ni vet ju att vi tog en paus sen också ^^Sen gick vi tillbaka och filma lite till. När vi va klara gick vi till Lollo och bytte tillbaka till vanliga kläder och sen stanna jag där och va där ända tills för en stund sen när vi gick först till Becca för att lämna en boll och hämta ett minneskort och sen följde hon mig en bit på vägen hem ;)
Så har min dag sett ut iallafall<3 Nu ska jag kolla på en fotbollsmatch (som typ varje kväll :P) det är Spanien-Irland som spelar :) Hoppas att det blir en bra match<3
Imorrn ska jag hem till min kusin vid 1 på dagen så när jag är hos henne kommer jag tyvärr inte kunna blogga... Men kanske fixar ett inställt och så kan jag ju blogga lite innan och när jag kommer hem också såklart ;)
Skriver mer lite senare ikväll, matchen börjar nu så ska kolla :)
Bye<3


Kommentarer
Sofie Emma Aurore

Vilken otroligt vacker bild du har på dig i inlägget :) !

2012-06-14 @ 20:53:53
URL: http://sofieaurore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0