New school.

Ska ju byta skola till hösten eftersom jag börjar högstadiet och min gamla skolan inte har högstadiet...
Känslorna inför detta bytet är väl både bra och dåliga. Det dåliga med bytet är att man lämnar sin gamla skola, sina gamla lärare och att den gamla klassen splittras. Gillar skolan som jag gått på nu och tycker den är bättre än den nya som jag kommer börja på. Lärarna som jag haft nu har varit jättebra och jag kommer sakna dom<3 Klassen.... Har varit både bra och dålig... Men mest bra såklart<3 Som tur är kommer jag hamna med åtminstonne några från den klassen :)
Dom bra sakerna är väl att det är en nystart, chans att få nya kompisar och att man går vidare i livet och växer upp och mognar.
Tror att klasslistorna kommer nu i veckan :) Är rätt spänd och väldigt nyfiken<3 Hoppas att jag hamnar i en hyfsat lugn klass men inte för lugn för då blir det tråkigt... Vi får väl se hur det blir ;)
När det gäller kompisfronten kommer jag dom första dagarna kanske hålla lite extra hårt i mina gamla kompisar eftersom jag inte lärt känna någon ny än men kommer verkligen försöka få så många nya bra kompisar som möjligt. Ett tag kanske mina gamla kompisar hamnar lite åt sidan? Ska försöka att få det att funka, både med mina gamla kompisar och alla nya kompisar jag får<3 Nu under sommaren ska jag inte tänka för mycket på detta iallafall utan bara umgås med familj och vänner och ha det allmänt bra<3
Ni får veta mer när klasslistan har kommit och till hösten när det börjar närma sig ;)
Everything´s gonna be alright :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0