Ny match :)

Hey<3
Den förra matchen är slut och den slutade 1-0 till Danmark :)
Nu är det en ny match på tv och det är Tyskland-Portugal. Vet inte riktigt vilka jag hejar på så jag säger väl som vanligt... Jag hejar på den som vinner! :D
Ska snart äta kvällsmat och lite sånt, vet inte om jag hittar på så mkt annat ikväll än att se klart matchen. Imorrn ska jag iallafall på kalas och lite sånt så uppdateringen blir kanske sudär :/ Ska försöka uppdatera på morgskronen och när jag kommit hem på kvällen iallafall ;)
Har 2 frågor till er^^
Vad vill ni ha mer av och ska jag ha frågestund? :)
Tacksam för svar<3
Ska äta nu, kommer nog hinna skriva ett inlägg till ikväll ;)
Bye<3


Kommentarer
Maja

sv; bara bra :D

planer för imorgon då? :D

kram!

2012-06-09 @ 21:49:35
URL: http://mmajaslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0