One more time.

Hellu<3
Gör ett blogginlägg till<3
Bloggar jätteofta nu men det finns en anledning ;) Allt går så bra nu och har inte så mkt annat att gö för tillfället (det är många pauser på tv3). Ni underbara läsare har slått besöksrekord igen<3 Superglad :D Har haft ganska många bloggar innan men det har alltid slutat på samma sätt... Jag bloggar hyfsat ofta i början sen blir det mer och mer sällan för att jag tröttnar och tycker det är tråkigt för statestiken och allt sånt är tummen ner. Men egentligen handlar det inte om alltid om att ha den bästa statestiken utan det handlar om att få skriva fritt och bara känna att jag får vara jag och att få nå ut till någon annan än att bara hålla inne allt<3 Jag kommer fortsätta uppdatera mycket tills jag har lungnat mig liiite ;) Sen blir det självklart vanlig uppdatering :)
You make my day<3
Here I am and you can´t do anything about it.


Kommentarer
♥ L I N D A

sv: kollar tv :)



samma här.. händer imon?

2012-06-05 @ 22:39:37
URL: http://xiaos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0