Paus.

Hey<3
Alla är hos Becca just nu. Batteriet dog och vi behövde värma oss lite så vi tog en paus och gick till Becca.
Vi har typ filmat en tredjedel tror jag :)<3
Jag ska spela fjortis/diva vilket jag inte är.... Dessutom är jag ingen bra skådespelare så vi får väl se hur det blir :) Tyvärr kan jag inte lova att filmen kommer upp här på bloggen eftersom mina kompisar kanske inte vill det. Kan ju alltid fråga ;) Annars kanske ni kan få ett annat klipp på mig? Kan ju göra en egen liten dampfilm :P
Just nu håller Becca på att platta mitt hår (Hon måste gö det igen för det har börjat bli lockigt).
Skriver mer ikväll nån gån ;) Bjuder på en bild från nu :)

Tyvärr va det bara Becca som ville va med på bild...
Ses ikväll<3


Kommentarer
Beda och Cajsa

ha en bra kväll! :)

2012-06-14 @ 19:13:28
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/
Tua

Allt bra hos dig?

Kram!

2012-06-14 @ 19:18:03
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0