R.I.P. Molly :'(

Hey<3
Är hemma från matchen nu. Det blev 1-0 till Japan :( Och det var inte det ända dåliga denna kvällen...
När jag va på matchen hade jag glömt att min kamera hade dåligt batteri så jag kunde inte ta några bilder :/
Och sen den värsta saken... Nyss kom jag upp och skulle se på tv och pappa ropade på mig från sovrummet. Han sa:
"Du behöver nog inte byta vatten och ge sorkis mat ikväll för jag tror hon är död. Vi får begrava henne imorgon kväll" :'( Kommer sakna henne<3 Hon va den bästa hamstern man kan ha<3 Men det va ändå skönt för henne för hon mådde verkligen inte bra nu i slutet... Hon slapp iallafall lida alltför länge. Och nej jag kommer inte ta några bilder från "begravningen" imorrn. 
Nu kommer jag inte skaffa något mer husdjur eftersom mina föräldrar anser att jag är för gammal för kanin och katt vill dom inte ha och en til hamster orkar jag tyvärr inte ha :/ Mamma har ju fiskar och det får räcka.
Nu ska jag snart sova eller ja. Gå och lägga mig, läsa lite och sen sova ;) Får försöka göra det bästa av situationen. 
 
R.I.P Molly och vila i frid. Hoppas du kommer till hamsterhimlen<3


Kommentarer
Cajsa

R.I.P


Min hamster heter också Molly

2012-06-21 @ 09:17:26
URL: http://cajsacederqvist.blogg.se
Rebecca

:( :´( D: Lilla molly r.i.p <3 kommer sakna henne så <3

2012-06-21 @ 12:37:34
URL: http://photonaiils.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0