Svaren från frågestunden :)

Hey<3
Tänkte att medans jag inte har nåt att göra så kan jag ju svara på frågestunden :)
 
Hur brukar du sätta upp håret på vardagen?
Jag brukar antingen ha det utsläppt eller i toffs (vanligtvis)
 
När du korsar armarna vilken arm lägger du överst?
Höger ;)
 
Vilken är din favvoblogg?
Finns många bra men brukar väl läsa typ kompisars och några av dom kända ;)
 
Rider du eller tycker om hästar?
Nej, jag rider inte men det va en period jag ville börja. Ja, jag tycker om hästar. Tycker om typ alla djur :D
 
Hur gammal är du?
Jag är 99:a så jag är 13 år :)
 
Har du ngt jobb?
Nej, eftersom jag är 13 år så går jag fortfarande i skolan ;)
 
Kollat på ponnyakuten?
Ja, det har jag.
 
Favvomusik?
Har ingen speciell ;)
 
Har du några husdjur?
Jag har en hamster som är jättegammal så hon kanske inte lever så länge till :'( och min mamma har ett akvarium med fiskar ;)
 
Vad gör du på fritiden?
Jag spelar fotboll, tennis och piano men nu är det sommaruppehåll. Sen är jag ju med kompisar, sitter vid datorn och fotar lite ;)
 
Hur många syskon har du?
Jag är ensamt barn så jag har alltså 0 syskon.
 
Vad är det bästa med sommaren?
Att vara i sommarstugan och bada i havet och äta glass och va med massa kompisar och.... Ja. Listan är väldigt lång :)
 
Det va dom frågorna som jag tänkte svara på ;) Nu ska jag snart träffa Lollo, måste bara borsta färdigt tänderna :P
Bye<3


Kommentarer
kristin

Fin blogg (:

2012-06-20 @ 11:47:41
URL: http://kristiinss.blogg.se
Maria

Vilken fin blogg du har, kramis! :)

2012-06-20 @ 12:16:51
URL: http://mariaw.blogg.se
Emmy

Hellu! Allt bra idag? :D

2012-06-20 @ 15:07:50
URL: http://eeemmylam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0