And they lived happily ever after...

Hej :)
Hemma från bion nu. Vi tog spårvagnen och sen blev det en långpromenad ^^
Filmen var jättebra :) Men den slutade som alla andra filmer... Och så levde dom lyckliga i alla sina dar SLUT.
Men det är ju bra för då kan man sova lungt sen och veta att allt löste sig till slut ;)
Ikväll ska jag se några program jag följer, typ Top model 17, Lyckan i LA (om det fortfarande går?) och Wermland forever, men eftersom det kommer ganska sent får jag spela in det eftersom det är skola imorrn och just det....
Jag ska till sjukhuset och röntga min rygg. Yay jättekul... :/ Enligt skolsyster och läkarna är den lite sne men jag har ju inte ont men aja bäst att göra som dom säger I guess.
Denna bilden måste verkligen vara den fulaste bilden jag tagit på mig själv på sistonne...
Aja see you later<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0