Asså när ska ni sluta egentligen? :@

Hej....
Är inte på så jättebra humör. Idag har vi pratat om vår klassresa. Vi bestämde även stugpartners. Ville ju va med mina 2 bästisa3<3 Från början skulle det va så men närå sen skulle såklart lärarna ändra på de -.- Så som det ser ut nu så ska vi tre och en till dela stuga. Asså jag har inget emot den tjejen hon är supersöt och go<3 Men det blir alltid så att vi måste ändra. Så det hade varit så himla gött om vi bara hade fått va själva... Aja ska sluta tjata om det nu, vi tänkte prata med lärarna på onsdag, även om vi inte får byta så vill vi veta vrf vi alltid blir "utsatta". Va bara tvungen att skriva av mig detta. Men idag så har jag vart i skolan och sen ikväll ska jag träna. Är ensam hemma nu och vet inte riktigt vad jag ska göra ;) Får väl hitta på nåt? :P
Skriver mer sen iallafall, ses<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0