Back to school zoooon.

Hei<3
Är hemma från skolan. Gick ju hem så jag är lite blöt men jag hade ändå ett litet paraply.
Idag har vi haft engelskaprov skriftligt (nationellt) gick väl okej tyckte jag själv iallafall. Sen efter bamba redovisade vi våra so-projekt om stormaktstiden. Det var lite flummigt men det gick bra :) Vi slutade 3 idag så det är vår längsta skoldag och då är det ju jättekul att ha utvecklingssamtal klockan 4.... NOT. Så ska snart tillbaka till skolan, sen hem och vid halv 6 eller nåt kommer min pianolärare ;) Sen ska jag bara softa och se på Let´s Dance<3
Imorrn är det fredag och då blir det la vanlig skoldag och sen helg<3 Sen bara måndag och sen är det TISDAG!<3 Fyller nämligen år på tisdag så det är nice^^<3
Ska ta det lite lungt och sen iväg bye<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0