Dagen har ju varit bra men sen inte så bra...

Hej<3
Fyller ju år idag och det började bra iallafall :) Vaknade av sång och fick tårta och presenter på sängen<3
Fick objektiv och en bok<3
Sen åt jag och gjorde mig iordning och väntade på att det skulle bli dags att gå till bussen. Då fick jag se en av mina kompisar springa förbi ett av fönstrerna och det visade att två till av dom va där<3 Sött av dom, vi gick till språkvalet tillsammans och sen fick jag se mina presenter av dom<3 (tog dom innan jag gick hem, hade inte plats i min väska) Sen på språkvalet sjöng dom för mig för mina kompisar skvallra om att jag fyllde år. Sen i skolan sjöng dom också för mig och jag fick en klubba. Sen fick vi testa NO-frågor på iPad! Det va nice<3
Sen hade vi vanliga lektioner och sen i bamba sjöng dom också för mig. Sen på idrotten sabbades allt... Mitt humör gick ner och jag blev bara trött och irriterad. Egentligen skulle mina vänner följt med hem men orika seriöst inte... Iallafall, fått massa gratulationer, farmor ringde precis också. Ikväll ska jag spela fotboll med 98:orna. Men ses sen<3


Kommentarer
Clara

Halloj! Vill du göra ett Bloglovinbyte? :D

2012-05-15 @ 16:03:21
URL: http://cesio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0