Heja Sverige!<3

Hej<3
Har tränat nu. Ser på Sverige-Island, det står 2-0 till Sverige!<3 Imorrn ska jag och resten av min klass möta lärarna i brännboll. Det är en tradition på vår skola att sexorna möter lärarna :) Vi ska vinna<3
Som ni kanske har märkt har bloggningen varit ganska dålig nu på sistonne men ska verkligen försöka skärpa mig. Nu till hösten sk jag ju börja sjuan på en ny skola så då blir det säkert mycket att skriva om ;) Men under sommaren kanske det blir sudär igen för då ska jag försöka vara i sommarstugan så mycket som möjligt<3
Nu ska jag heja på Sverige hemma i min sköna soffa ;)<3
Bye<3
Träffade denna sötisen innan jag gick in och duscha (träffa henne utomhus)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0