Never again!

Hey :)
Har precis rensat i en av våra garderober med mami. Jag prova lite gamla jackor och rensa bland mina gamla golfklubbor. Ja, jag har faktiskt spelat golf och vem vet om jag börjar nu igen? Vi gjorde iallafall iordning en bag till mig, som det heter, med lite klubbor. Eftersom det är fint väder idag tänkte jag och mamma kanske åka och spela lite efter tennisen om jag orkar :) Fast jag skulle torka rent en vagn till en golfbag som jag ska ha och det var hur äckligt som helst! Det var bl.a. massa spindelväv på och i den fanns det lite döda kryp... ewwwww. Never again asså! Men den är iallafall ganska fin nu ;) Hoppas jag får använda den nu när jag gjort den fri från det äckliga.
Ska iallfall träna tennis om nån timme eller två och sen då så hoppas jag väl på golf då? Om det blir golf ska vi slå lite bollar och gå en korthålsbana :)<3
Men ses sen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0